PANDROL sínleerősítés
Az Eastimpex DL Kft. a brit PANDROL cég kizárólagos képviselője. Az 1959-ben a norvég vasúti mérnök Per Pande Rolfsen által kifejlesztett sínleerősítés konstrukció lényege, hogy csavar elemet nem tartalmaz, a sínt a megfelelően megválasztott rugóerő rögzíti. Fő előnye, hogy az igénybevétel hatására a leszorító erő nagysága évek során sem változik meg, így valósul meg a PANDROL szlogen „építsd be és felejtsd el”.

PANDROL gyártó üzemek 12 országban létesültek, és több mint 240 vasúti társaság alkalmazza.

Az EASTIMPEX DL Kft., mint a PANDROL brit cég kizárólagos magyarországi képviselője a cég alábbi sínleerősítéseit ajánlja :

PANDROL FASTCLIP FE
A leerősítés típus az eredeti FASTCLIP összeállítás már beigazolódott technológiáját alkalmazza, a rugó elemet tartalmazó leerősítés az aljakra előreszerelt állapotban kerül a helyszínre stand-by állapotban. Ugyanakkor ez a továbbfejlesztett változat a vasúttársaságok és a fővállalkozók számára hosszú évekre alacsony költségszinten biztosítja a szerelést, a feszültség-mentesítést és karbantartást. A Magyarországon alkalmazott összes síntípus esetében alkalmazható, és az üzembe helyezés tekintetében az automata vágányfektető gépekhez teljes mértékben kompatibilis.

VIPA
Ez a modell is a Fastclip továbbfejlesztett változata, ahol fõ cél az acélhidakon, alagutakban, földalatti vonalakon, lakó- és irodaházak közvetlen közelében a rezgés- és a másodlagosan keletkező hangcsökkentés.
A VIPA esetében ezt kétrészes rugalmas alátét alkalmazásával érik el. A nagy mértékű függõleges- és oldal irányú állítási lehetőség, a vonal-vezetést illetően az ívsugár nagyságára vonatkozó korlátozás hiánya különösen alkalmassá teszik ezen speciális területeken történő alkalmazásra. Ez a típus is aljra szerelve kerül a beépítés helyszínére, és installálás után nem igényel karbantartást.

K konverzió
A hagyományos GEO sínleerősítés esetében a síntalpat szorítócsavar rögzíti. A K konverzió GEO alátétlemez és a síncsavarok kiszerelése nélkül, rugalmas leerősítéssel oldja meg a feladatot. A GEO alátétlemez fecskefarok nyílásba a hagyományos betét helyett módosított váll és e-clip rögzítő elem kerül. Az átalakítás 48-as és 54-es sín típus esetében is alkalmazható. A szerelés a gyártó által rendelkezésre bocsátott kézi szerszámmal, vagy gépesített formában a helyszínen történik.